Moar Daryl

Mar. 2nd, 2012 10:04 am
moonwise: (walking dead)
[personal profile] moonwise
Hey [livejournal.com profile] xi_feng, our favorite Boondock Saint isn't going anywhere for Season 3 of the Walking Dead. *^_^*

'The Walking Dead' Season 3: Star Norman Reedus Teases Bloodshed, Massacre And New Arrivals

I'd be kind of okay if Lori got eaten, tbh.

Date: 2012-03-03 05:21 am (UTC)
aizome: (ZOMBIEZ OH NOES)
From: [personal profile] aizome
Do you read the comic? I just started to, so I'm both anxious for and terrified of the new character intros they mention in that article. But really glad to see Daryl staying! He grew on me so much this season.

LOL Lori. I wish I liked her more in the comics, but... I really don't. :( IDK if it's the whole pregnancy stereotype thing or what, but she's just really hard to relate to and even tolerate. You know what pregnancy is like, as does my sister and several friends of mine. Granted, a zombie apocalypse would change anyone, but... FFS Lori, surviving is not just about you. :X

ETA: To clarify: It's like every irrational/mean/flat-out-selfish thing Lori says or does is excused and explained away by "hormones". That seems really ridiculous and convenient to me, but also shows that lol, the writers are men, so maybe I should be directing my annoyance their way. ;)
Edited Date: 2012-03-03 05:27 am (UTC)

Date: 2012-03-06 09:34 pm (UTC)
From: [identity profile] arafel.livejournal.com
Pregnancy does mess with your head, and I can see how Lori would be very interested in finding one place to be for a while, but she really is doing some stupid shit that has nothing to do with hormones. WTF was up with her asking Shane to stay, and then essentially setting Rick up to pit himself against Shane?

To clarify: It's like every irrational/mean/flat-out-selfish thing Lori says or does is excused and explained away by "hormones".

People are people. Shane is a dangerously unhinged smalltown cop with a stalker complex. Andrea needs some kills to back up her bravado. Carl should not be throwing rocks at walkers. And maybe Lori is just self-centered and annoying. As you say, it's a pity that her personality has been tied to her delicate condition, because maybe it's got nothing to do with the baby.

Profile

moonwise: (Default)
moonwise

January 2014

S M T W T F S
   123 4
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Most Popular Tags

Page Summary

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Aug. 20th, 2017 02:11 am
Powered by Dreamwidth Studios